sâmbătă, 9 aprilie 2011

Cronica unei povesti



Capitolul I - Inceputul

Zburand prin lume, gonind catre zari ascunse, te-am observat doar pentru o clipa, in treacat, si m-ai facut sa ma opresc. Cu ochii mari si un ras inocent ai reusit sa-mi atragi atentia si sa ma faci sa zambesc. M-ai luat prin surprindere si, vrand-nevrand, am inceput sa alergam impreuna spre necunoscut.


Capitolul II - O oarecare zi

Calm... Liniste... Sunt fericit. Poate maine nu voi mai fi. Sau poate da. Ce rost are sa ma gandesc la ziua ce va sa vina? Nu ma intereseaza. Acum esti ghemuita in bratele mele si, in acest moment, asta este tot ce conteaza. Rautatea altora, instrainarea lor nu ne pot atinge. O clipa efemera ce-o voi purta cu mine si n-o voi lasa sa se disipe in uitare.


Capitolul III - Epilog

Stiam ca finalul va fi acesta, dar nu il asteptam atat de repede. Cel putin, speram sa fie o zi cu soare. Nu-i nimic, soarele il pastrez in suflet, alaturi de cateva amintiri unice. Pentru ele, iti multumesc. Ai fost o gura de aer proaspat intr-un ocean sufocant. 
Acum o sa plec, fara regrete, fara sa privesc inapoi. O sa-mi reiau goana prin hatisurile intunecate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu